There Is No Sky, If You Don't Look Up

Churp Churp (:

Assalamualaikum semua . lama tak update blog sbb aku ni bukan jenis org yg suka mnaip ni . maklum laa sejak masuk form 6 ni ckgu bm bkn org mlayu so dah mcm bndul bndul skit nak mngarang mngarang ni . tp smenjak mimie mngajak aku buat bnde bnde pelik nie trmasuklahh join churp churp ni . bende nie btol btol buat aku jdi gilaa sbb tgok duit aku mnaik . rasanya org yg main saham punn tak mcm aku . hahaha . smpaikan even lpas bsahur punn aku nak cek duit aku btambah kea tak . hahaha . tuu bru skit jea blom duit bribu ribu lgi . hikhik . mcm mcm iklan dah aku promote kat org smpai london weight management punn ada . smpaikn ada yg terasa sbb aku suh deme klik iklan tuu , deme ingat aku perli deme sbb bgi iklan tuu . hahaha . pdahal aku nak kejarkn 20 sen tuu . tp 20 sen tuu lahh yg boleh buat kita jdi kaya , yea dak ? hahaha .

No comments:

Post a Comment