There Is No Sky, If You Don't Look Up

NABILA SHUKOR (:


Assalamualaikum , hrini hri jumaat dn genap laa puasa yg kesembilan . Alhamdulillah Allah msih bgi aku pluang utk mrasakan bln Ramadhan utk thn ini . okeyy my entry for today is about my enemy, hahaha


                                                           *gambar curik* hahahaha


Nie laa kwan baru aku Nabila Bt Abd Shukor . aku bru knl die thn nie laa bila aku start form 6 , die suka kacau dgn buli aku . *sedih dgn nsib driku ini* hahaha , even kiteorg bru knl tp kiteorg boleh smbang mcm mcm bnde mcm dah lama knl tuu yg sronok tuu . die dgn aku ade stu prsamaan iaitu kiteorg dah hilang org yg kiteorg syg . die ayh die dah mninggal aku pulak mak . tp aku dah okeyy sbb mak aku mninggal masa aku form 4 die pulak bru jea lgi thn nie . aku tau apa yg die rasa sedihhh gilaaaaaa kutt . Allah jea tau mcm mne tp die maintain okey even hti die sedih . boleh lgi gelak gelak apa sume kalau lahh aku , aku taktau laa aku nak hrungi mcm mne . thn nie first ramadhan dgn syawal die tnpa sorang bpak . sedihh kutt . so , tugas aku sbgai kwan mstilah mmbantu kn ? jdi aku akn gnggu hidup die smpai laa die gelak kluar hbs gigi jarak die tuu . hahahaha . but i try . tp die jhat beb suka pkol aku hahaha . die kata die tringin nak mkn kek coklat hahaha . lawak jea bila die suh aku yg but kn . mcm yg aku ckp wlaupun bru knl tp kiteorg boleh rpat . hikhik , spnjang aku kwn dgn die , aku seronok sbb die mmg gila gila orgnyaa . hahaha . so , my friend be strong beb (: trus pndang ke hdapan k . gud luck utk masa dpan kau , semoga tempoh stu stengah thun kita nie akn kekal utk slama lamanyaaaaa . jngan ptus dtengah jln k . byeeeee nabila yg tak comel :p

No comments:

Post a Comment